Firma Venom S.C. kładzie nacisk na terminową realizację i jakość świadczonych usług w zakresie: sprzedaży amortyzatorów sportowych oraz sprężyn samochodowych, zaspokojenie obecnych jak i przyszłych wymagań naszych klientów, systematyczny rozwój oraz doskonalenie Systemu Zarządzania.
Do podstawowych celów firmy, które są monitorowane i kontrolowane przez Kierownictwo, należą:
- Sprawna komunikacja z klientami i spełnianie ich oczekiwań dla uzyskania przewagi konkurencyjnej
- Terminowa realizacja świadczonych usług
- Przestrzeganie przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
- Doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością
- Doskonalenie kompetencji oraz świadomości pracowników niezbędnych do wykonywania codziennych zadań
- Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności oraz troska o środowisko naturalnie
Firma zobowiązuje się do spełnienia mających zastosowanie wymagań, w tym prawnych, administracyjnych i innych oraz zapewnienia zasobów niezbędnych dla funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą PN EN ISO 9001:2015.
Powyższa polityka jest znana i dostępna wszystkim pracownikom oraz stronom zainteresowanym.
Opracował: Mateusz Niedźwiecki | 26.03.2018 | Podpis: Mateusz Niedźwiecki |
Zatwierdził: Michał Smentoch | 26.03.2018 | Podpis: Michał Smentoch |
Dokument nadzorowany w formie elektronicznej. Potwierdzanie wykonania wydruku wygenerowane jest elektronicznie. Dokument jest aktualny w dniu wydruku i nie wymaga podpisu ani stempla. Użytkownik egzemplarza jest zobowiązany do śledzenia zmian w dokumencie, po terminie wydruku. | |
Data ostatniego wydruku: | 16-07-2018 11:21:41 |